Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J12a44n86a 37M69a43j42o26v94á

17. 7. 2017 17:21

A víte, že mi to nezní špatně? Možnost nenechat se hodnotit? Zrovna včera jsem narazila na dva články blogerů, které mám ráda, které si názvem šly přímo za karmou a bylo to tak přímočaré, že mi to bylo až líto. Možná, že soutěživé osobnosti, z počátku třeba i šikovné, to následně k té "karmotvornosti" prostě vede a něco se tím ztrácí.

Já bych to hodnocení tedy zrušila zcela a vrátíla blogům tu poklidnou podstatu možnosti publikovat ve veřejném prostoru, nikoliv soupeřit s ostatními o místo na slunci. Ale rozumím tomu, že součástí lidské povahy je touhla dohnat a předehnat.

Za článek rozhodně díky.

3 0
možnosti

A jste v hyde parku, protože božstvo chyby nedělá;-)

2 0
možnosti
Foto

J29a20n92a 42M66a66j13o40v46á

17. 7. 2017 17:28

Ale našla jsem to, tak jsem spokojená :-)))

0 0
možnosti

žebříčky jsou pofiderní a hodnocení bývá subjektivní a co s tím? At si každý najde to své a také si to ocení, navíc karmu je možné si "nahonit" sám. (příp. se omlouvám za rychlý odklep, prázdný příspěvek)

0 0
možnosti

Člověk často ani nic moc konkrétního nehledá - prostě kouká, co by ho zaujalo. A leckdy než narazí na něco, co ho pohladí po duši, uběhne nemálo času ...

Chtěl jsem poukázat na to, aby to bylo v tomto ohledu co nejjednodušší.

1 0
možnosti
Foto

H97a43n56a 37V57l54k25o47v57á

17. 7. 2017 11:22

Tak jste se sám pasoval do kategorie autora "pro náročné";-)

jen mne napadá proč tedy tu karmu vůbec řešíte a nezaujmete stanovisko, že kvalita není kvantita...

Normální člověk ví, že kvalitního zboží se prodává po kusech méně, standardu více...

Podobné je to s třídami v letadle.

Nicméně v blogosféře se karma odvíjí od různých skupinkových přátelství (podporováno adminy v "zaujálech") i politické spřízněnosti.

Lidé, kteří svoji karmu získávají bez pravidelného umístění na titulce či v Zaujálech (tj. bez protekce adminů) jsou zde nazýváni populisty (právě těmi protekčními blogero-diskutéry...

Čili věc je složitější a pokud vám jde o karmu, není nic snadnějšího než se stát facebookovým přítelem Davida Vlka, posléze Patrika Bangy a Terezy Janků - a VIP titul i výhody máte zaručen..

A co se týká náročnosti - mám IQ těsně nad hranicí přijetí do Mensy a blogery s vysokou karmou Nožičku a Větvičku čtu pravidelně. Stejně jako Valička pro nadhled s o něco nižší karmou či Dianovou a Pražáka pro jejich lidskost. Říká se tomu selský rozum - a zrovna všichni jmenovaní ho užívají...

0 0
možnosti

Je vidět, že ani IQ nad hranicí Mensy není zárukou dobrého kritického myšlení. Zazdila jste to největšími populisty. Takže paní Vlková vězte, že důležitější je sociální inteligence, což vám potvrdí každý psycholog.

2 0
možnosti
Foto

Dle mne by bylo nejlepším řešením zavést vedle pozitivní karmy i negativní karmu, tak jak je to třeba na youtube, a obě karmy pod zobrazovat. Stále by to bylo jen subjektivní hodnocení článku čtenáři, ale ukazovalo by to o článku mnohem více, než jen pozitivní karma. Podrobněji jsem to popsal zde:

http://chudacek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=451603

Tím by se okamžitě ukázaly i kontroverzní články, které by měly vysokou pozitivní i negativní karmu.

5 0
možnosti

Kontroverznost čtenáře silně přitahuje - z toho plynou pro provozovatele výhody.

Jestli to implementovat pomocí negativní karmy (antikarmy) ... nevím. Asi by to byla nejpřímější cesta.

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 935x
Idealista a maximalista snažící se o rozumný kontakt s pevnou zemí. Se zálibou v hledání efektivních řešení problémů všeho druhu a překonávání skutečných výzev a hranic vlastních možností. Mám za to, že k dosažení i těch největších životních cílů lze dojít efektivní, pohodovou cestou bez toho, aniž by byl človek nucen jednat v rozporu se svými zásadami. Jasně, ne každý den je posvícení, ale bez alespoň špetky toho neurčita by život byl asi pěkná nuda. Oblíbený citát: "„Největším štěstím člověka je, když může žít pro to, zač by byl ochoten zemřít." Honoré de Balzac.

Seznam rubrik