Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ES

Šoková terapie je skvělá! Včera jsem běhala ráno bosá ve sněhu a je to tak úžasné, že budu muset pokračovat alespoń s tou vodou... Chlad probouzí teplo a energii. R^:-)

0 0
možnosti
MK

Tak tak, (nepřehnaný) chlad probouzí teplo a energii. :-)

0 0
možnosti
Foto

Máte naprostou pravdu, je to určitě velmi zdravé, ale zatím se mi nechuť ke studené vodě nepodařilo překonat. Proto si vůbec nedovedu představit, že bych se v únoru vykoupala v nějakém splavu, takže pro vás gratulace.:-)

0 0
možnosti
MK

Díky. :-)

Vidíte, a já jsem s tou ranní procedurou již tak srostlý, že si prakticky neumím už moc představit, že bych ji vynechával. Ale je fakt, že jsem k tomu na počátku osobně moc velký odpor nepociťoval, spíš jsem byl zvědavej, JAK to bude působit. Lidské tělo je pozoruhodná věc a dokáže až neuvěřitelné věci, ale MUSÍ se mu dát čas. Někdy člověk opravdu čumí, čeho jsou někteří jedinci schopní, viz. např. zde:

http://rungo.idnes.cz/wim-hof-ledovy-muz-0n0-/behani.aspx?c=A140723_105018_behani_fro

O psychické stránce věci by se daly psát stohy. Nedávno jsem přečetl skvělou knihu: "Psychopatův průvodce na cestě k úspěchu", autoři: Kevin Dutton, Andy McNab, která se těch různých odporů, strachů, emocí také dotýká. Předmluvu tam má pan Radkin Honzák:

http://blog.aktualne.cz/blogy/radkin-honzak.php?itemid=25057

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS