Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J90a21r45a 73R13a95n40k 1481886599101

Je to cele strasne smutne:

Czech president denies scrapping Holocaust survivor medal | Reuters

www.reuters.com/article/us-czech-president-medal-idUSKCN12L286

Oct 22, 2016 - PRAGUE Czech President Milos Zeman has denied that his decision not to award a medal to a Holocaust survivor was because the man's nephew, a Czech government minister, had angered China by meeting the Dalai Lama. ... President Zeman acknowledged that plans to award a state medal to ...

How a Meeting with the Dalai Lama Lost This Holocaust Survivor a ...

foreignpolicy.com/.../how-a-meeting-with-the-dalai-lama-lost-this-holocaust-survivor...

0/0
1.11.2016 8:09

I31v93a23n 72M26a53r18e11k 6934298902

Karma R^[>-]

+1/−1
30.10.2016 17:15

M54i15c41h67a43l 47K21o56n86o45p89a 8583585440323

Vážení spoludiskutující, nová informace:

V dnešním pořadu Partie na TV Prima byl Lubomír Zaorálek. Z jeho slov vyplynulo, že pan Herman dohodu porušil záměrně.

Odůvodnil to prý nějak takto: "Je to otázka mého svědomí a s tím já už nic neudělám."

+2/0
30.10.2016 12:29
Foto

J91i28ř22í 11H89e82r26m25á17n70e41k 4476922912630

Ano, to je teď obecně známo. Ministr, který zcela záměrně torpéduje mezinárodní smlouvy našeho státu.

V civilizovaném státu to je na okamžitý vyhazov, ale v našem Kocourkově nevím.

+2/−1
30.10.2016 13:35

J41a49n 84T71i29c90h67ý71(38B96n10j77) 4124237858149

R^ vidím to podobně, velmi slušná objektivní (t.j. nezaujatá) analýza, díky za ni.

+4/0
30.10.2016 12:04

J63i24ř80í 30J26i82r80o27u11d71e88k 8256599714164

R^

+6/0
30.10.2016 10:28
Foto

J73a63r93o81s57l19a73v 72H12a11l59u50z72a 2926814479238

Demokracie je o hledání. Pokud možní protikandidáti budou jako to děvče sedět koutě, tak si jich nikdo nevšimne. Jak ale vystrčí růžky, můžou se svým chováním politicky odvařit. A o tom to je - u voleb je už pozdě kádrovat nějakého strejdu, který sedí celý život doma u krbu, pro voliče je důležité sledovat kandidáty delší dobu, aby zjistili o co jim vlastně jde. Současný prezident vede svou kampaň od začátku zvolení a proč to nechcete umožnit dalším.

Prezident si jde za svým, ukázat svoji chybu by byla slabost, důležité je potencionální konkurenty zašlapat do země - označením za kavárnu, odmítáním diskuze, dobře mířenou podpásovkou a nemusí to dělat sám, má už docela slušný tým (slušný se rovná v tomto případě velký). Prezident sice nemůže přímo ovlivňovat politiku, ale má právo jmenovat osoby do pro stát životně důležitých institucí.

Ale abych všemu slepě nevěřil - opravdu tu show Jana Krause, Prima, které jde o sledovanost, nechtěla pustit ve stanoveném termínu, pro zvýšení sledovanosti na druhý den?

0/0
30.10.2016 10:16

M93i84c37h82a78l 20K42o25n65o14p53a 8273285770563

Já nemám nic proti tomu, aby budoucí kandidáti pouze neseděli v koutě. Ano, aby uspěli, je třeba, aby byli vidět. Pokud to udělají slušnou formou, tak proč ne? To, jakým způsobem se chová současný prezident by podle mne nemělo ostatní kandidáty jaksi legitimizovat k tomu, aby se chovali obdobně - pokud toto chování na současném prezidentovi sami kritizují. Nevím, jak pro Vás, ale pro mne je potom takový kandidát definitivně nevolitelný.

K otázce sledovanosti TV Prima se nechci vyjadřovat - do toho nevidím.

+1/0
30.10.2016 10:32

K77a34r93e14l 47B28o13č55e53k 9500173274249

A kteří konkrétně kandidáti se chovají jako Zeman?

0/0
30.10.2016 11:08
Foto

J32a39r54o17s88l50a11v 64H85a77l89u84z82a 2486424529698

Souhlasím, nechci prezidenta, který zvítězí nad tím současným stejnými zbraněmi jako on. Jak to bylo v té pohádce Císařův pekař? "Musíme ty krále a císaře nechat, ať se sami historicky znemožní" a to bez toho, aby veřejně vystupovali prostě nejde. Neupírejte druhým právo na veřejné vystupování a pozorně je sledujte, zda mezi tisícem nevhodných není alespoň jeden, který by mohl být lepší ne ten náš současný prezident. A pokud jste bezmezným příznivcem prezidenta, reagujte stejně jako on: psi štěkají, ale karavana jde dál.

+1/0
30.10.2016 11:19

M29i83c81h80a93l 94K68o86n43o75p75a 8813815380373

Abych se přiznal, předpokládal jsem, že někdo přijde s tématem jiného kandidáta na prezidenta v příštích volbách.

Je to ode mne teď trochu nekorektní, co napíšu, protože Miloš Zeman je současným legitimním prezidentem ČR a volby budou, tuším, až počátkem roku 2018, ale já osobně bych jako vhodného kandidáta viděl prof. Milana Zeleného (pokud by tedy byl ochoten se zúčastnit). Myslím, že v minulosti chtěl kandidovat proti Vaclavu Klausovi.

http://www.milanzeleny.com/cs-CZ/stranky/1/-/0/2/-

+1/0
30.10.2016 15:12
Foto

L13u24c10i43e 73P98a20s39e37k54o22v47á 5260235622

DíkyR^

+5/0
30.10.2016 10:15

M44i63c22h11a80l 87K42o42n50o45p58a 8483115160353

Rádo se stalo :-)

0/0
30.10.2016 10:26
Foto

P88a14v94e61l 56M79a34c41h19a94č29e73k 5511532483

Mně nejvíc vadí na občanstvu to, co bych nazval fandovstvím, ono je to však fandovství spíše dětinské. Hodně lidí se rozhodně pro stranu - tím nemyslím partaj, ale stranu sporu a co tato strana sporu udělá, vždy dobře dělá. Já také na \zemanovi oceňuji jeho jeho kritický postoj k islámu v ČR, ale nesouhlasím s jeho radikalismem (ploty ha hranicích a pod.), protože nával uprchlíků nám nikdy nehrozil, nehrozí a v dohledné době ani objektivně hrozit nebude.

Na rozdíl od vás si myslím, že hradní sešlost má významný podíl na rozdmychávání sporů mezi občany a na propasti mezi nimi. Pravdou je, že to nezačali, ani omylem, ta propast je důsledně budována již víc jak 20 let (dobu komunistů nehodnotím), ale Zeman na tom má významný podíl tím, že NEBRÁNÍ svým poskokům aby lhali, dělali z lidí blbce a v podstatě se posmívali slušnosti i spravedlnosti a právu.

Vadí mi, že občan běžný na sebe navlékne dres svého seskupení a v tu chvíli jakoby mu vypadl mozek a je jen poslušnou loutkou. Míním tím většinu v dresech OBOU hlavních seskupení. To umožňuje ta extrémní stanoviska a výroky, to vede k dalšímu zvětšování propasti a v podstatě blokuje jakoukoliv rozumnou spolupráci proti nerozumnému vládnutí. Ke škodě občanů a prospěchu vládců.

+4/0
30.10.2016 9:55

M81i30c70h30a22l 40K27o68n37o56p24a 8803665910373

I mě připadá, že MZ si volí do svého okolí ve větší než zdravé míře lidi, kteří mu budou pochlebovat. Ale u Václava Klause bych řekl, že tomu bylo zrovna tak.

S tím fandovstím máte pravdu. Je to spojeno s emocemi a emoce nejdou s racionálním úsudkem dost dobře dohromady.

+1/0
30.10.2016 10:12
Foto

P49a70v37e30l 28M33a42c30h61a15č64e39k 5791902843

R^

+1/0
30.10.2016 10:39

S67l68a89v95o95m76í27r 40B85e22n58e86š 6352337100644

Ukažte mi jediného politika, který si do svého okolí volí jiné lidi než takové, kteří mu pochlebují.

Pouze u nějkkterých se to v novinách rozmnazává více a u jiných méně. Ale ukažte mi jediného, který to nedělá.

+2/−3
30.10.2016 10:47
Foto

P52a74v26e66l 79M12a24c33h29a58č87e49k 5681162753

A tomu máme tleskat? To přece není argument.

+3/0
30.10.2016 10:56

S87l46a71v55o22m76í95r 41B71e53n96e44š 6152737550934

Nikoli, tleskat tomu nemáme, ale neměli bychom to prezentovat jako Zemanovu specialitu.

Kdyby pan Konopa napsal, že MZ to dělá, a připsal, že ostatně to dělají i jiní, vyznělo by to od pana Konopy už docela jinak.

Jako když řeknu, že pan Pavel Macháček občas lže. Nepochybuji o tom, že je to pravda, ale když to napíši takhle, tak to vyzní tak, jako kdyby to jiní lidé nedělali. Přitom občas zalže úplně každý (přirozeně včetně Slavomíra Beneše).

+1/−1
30.10.2016 10:59

M37i15c98h86a15l 74K27o87n65o75p72a 8753285390893

Osobně o žádném takovém nevím, ale to je způsobeno tím, že jejich vnitřní agendu neznám - můžu usuzovat pouze dle vnějších projevů a z toho, co je veřejně přístupné. Spíše jde o míru toho pochlebování.

Myslím, že se vyplatí mít v týmu někoho, kdo se nebude bát projevit bez servilnosti i názor, se kterým, coby prezident nebo manažer, nesouhlasím.

Že se to u některých rozmazává v médiích, zvláště u MZ je nepochybně pravda. Ale o to větší nároky potom klade tato funkce profesní nároky na jejího vykonavatele, např. mluvčího, protokoláře, apod.

0/0
30.10.2016 10:57

M27i16c82h10a47l 86K37o19n39o96p30a 8353175580263

Jinak, skvělým tahem od MZ byl výběr Hynka Kmoníčka.

0/0
30.10.2016 11:05

J24a83r42a 54R40a11n75k 1101826719531

Tak o panu Zeanovi to bylo od pocatku, klenoty, letajici vejce, Ja se Vas nebojim, Hovory z Lan, autobusy plne Cinanu s mavatky - to byl des:-/

0/0
1.11.2016 8:13
Foto

J67i56ř11í 32H64e53r24m16á26n98e90k 4556562502760

A jaké lidi si volil Havel? Dobře vybavenou Koloběžku Štěpánovou? To je ale asi tak všechno.

+2/−1
30.10.2016 13:36
Foto

Z89d56e18n53ě90k 80M17a58t83u61š44k96a 7448856145166

a zase ten Havel

+1/−1
30.10.2016 15:24
Foto

J98i63ř25í 83H50e82r95m97á70n63e44k 4206712242910

Nebyl on náhodou prezidentem? A to dost dlouho.

+2/0
30.10.2016 16:06

M86i97c89h33a85l 52K73o27n61o86p49a 8523475120193

Viz. moje reakce výše.

0/0
30.10.2016 15:30

S26l71a40v93o84m55í91r 34B92e48n72e21š 6552297270714

Já už spíše pochopím člověka jako pan Polický, který je pro islám, než člověka jako, jako jste Vy, který je proti islámu, ale nesouhlasí s radikálnějšími řešeními.

Jestliže oni sem radikálně pronikají a mají o soužití s námi radikální představy, tak co jiného než radikální reakce z naší strany by mohlo pomoci?

Leninova věta, že proti násilí lze postavit zase jenom násilí, je v očích mnohých lidí znehodnocena tím, že ji vyslovil Lenin. Ale když si odmyslíme osobu nechvalně známého autora a silně záporné osoby světové historie, tak co byste na ni mohl zkritizovat?

Gándhí sice údajně osvobodil Indii bez násilí, ale to jenom proto, že Angličané v Indii nemohli jít až do extrémů. Trocha násilí by jim nepomohla a vraždit Indy po milionech nemohli. Avšak už by to nešlo aplikovat v Evropě proti Hitlerovi, který by v případě totální nespolupráce protektorátních Čechl s němci klidně vystříleli veškeré obyvatelstvo.

A přistěhovalci se extrémů nelekají, a tak Leninovu větu, že proti násilí lze postavit zase jenom násilí, lze parafrázovat tak, že proti radikalismu lze postavit zase jenom radikalismus.

+2/−1
30.10.2016 10:12

S48l22a47v52o20m46í95r 80B29e55n89e96š 6312637430534

Omluva za tři překlepy ve větě:

Avšak už by to nešlo aplikovat v Evropě proti Hitlerovi, který by v případě totální nespolupráce protektorátních Čechl s němci klidně vystříleli veškeré obyvatelstvo.

0/0
30.10.2016 10:17
Foto

P59a68v54e27l 47M41a29c16h40a15č65e39k 5471792623

I vy jste z té skupiny, kterou jsem popsal.

Kde a jak k nám, tedy na území ČR, radikálně pronikají .... někdo? Z čeho usuzujete, že v dohledné době k nám budou proudit?

To, co předvádíte je nejhorší fanatismus, protože nemyslící. Na základě problémů JINDE, bubnujete na poplach u nás, jako kdyby nebezpečí bylo aktuální a kritické. ALE TAK TO NENÍ!! Jste schopen toto pochopit?

Je samozřejmě nutné učinit nezbytná opatření a situaci kontrolovat, ale to se stalo a děje se.Jenže, na rozdíl od Maďarů, my nemusíme nutně stavět ploty na hranicích!!! To neznamená, že kdyby se situace měnila, tak se jí nemáme přizpůsobit.

Chce to zapojit logiku a přijímat REÁLNÉ argumenty a být schopen vyhodnotit situaci v jejich skutečných parametrech. To činí "dresařům" zásadní problém.

+2/−1
30.10.2016 10:23

S71l41a69v76o13m35í63r 66B16e35n44e23š 6652987120364

Problém je v tom, že mnozí lidé sice mají plné pusy evropanství, ale potom vždy napíší "Vždyť do ČR žádní migranti nesměřují."

Já jsem ostrý kritik EU jako instituce, avšak v podstatě mnohem větší Evropan než oni, protože já se na celou věc dívám tak, že když hoří Evropa, je v nebezpečí i ČR. EU je instituce, Evropa je světadíl a určitá kulturní oblast.

Ano, jako Česká republika zatím nehoříme, ale musíme být na požár připraveni. Za prvé musíme být připraveni na požár, až se bude šířit k nám, tedy být připraveni na té místní úrovni, a za druhé bychom měli v případě, že Evropa konečně začne věc řešit rozumně (avšak za rozumné řešení nepovažuji kvóty na rozdělení migrantů i tam, kde dosud nejsou, tedy nějaké vytloukání klínu klínem) se na tom podílet v maximální možné míře.

Jak říkám: já se na problém migrace opravdu dívám evropskýma očima, nikoli českýma. Ale je zajímavé, že největší fandové EU (nevyjadřuji se k Vám, nýbrž obecně) najednou přestanou mluvit o Evropě a začnou mluvit o ČR, když je řeč o migrantech.

+1/−1
30.10.2016 10:33
Foto

P70a83v38e67l 94M60a71c53h10a80č28e45k 5781402393

Já o Evropě skoro vůbec nepíšu a když píšu o EU tak téměř bezvýhradně kriticky, tak mne se váš text netýká.

vaše odvolání na evropanství ani tak nedává smysl vaší obhajobě nesmyslného tlaku na nepotřebná opatření, protože i z evropského hlediska je nesmysl budovat přehrady tam, kde se voda nevalí a valit nebude.

+2/0
30.10.2016 10:39
Foto

J51i80ř75í 36H35e88r93m66á49n34e14k 4876212222950

Svatá prostoto. Opravdu nebude?

+1/−1
30.10.2016 13:37

J16a49r41o12s38l67a63v 51H93i75ř80m96a32n 7131542456302

Byl jsem na Staromáku. Důvodem bylo pročínské servilní prohlášení(to samo o sobě je dostačující), ale hlavně ztráta elementární lidské slušnosti u pánů na Hradě. Je velice pravděpodobné, že p. Forejt p. Bradymu skutečně telefonoval(ať na jakékoliv zadání a z jakýchkoliv pohnutek). Hovor si mohli ověřit ve vedlejší kanceláři. A je jedno, jestli byl na nějakém seznamu. Zaměstnanec pochybil a je morální odpovědnost zaměstnavatele se poškozenému starému pánovi ústy co nejvyššího manažera slušně omluvit a situaci vysvětlit. A až pak řešit, jestli ti bylo tak nebo tak. A to je věc, která je vůbec nenapadla. Omluva a jakákoliv sebereflexe je přece projevem slabosti. Argument, že druhá strana se chová podobně, neuspěje.

+5/−1
30.10.2016 9:49

M37i93c14h71a83l 33K74o10n81o88p71a 8273705550833

Já se vůbec nechci pouštět do spekulací, jak moc je ten telefonát pravděpodobný. Prostě se to takto stát mohlo.

Máte samozřejmě pravdu v tom, že pokud zaměstnanec pochybí a někdo z toho má újmu, je omluva na místě. Jsem zvědav, jak se k celé věci vyjádří Miloš Zeman.

0/0
30.10.2016 10:23

J42a86r83o22s94l47a38v 11H82i27ř34m42a59n 7181962436462

Jsem přesvědčen o tom(a můžete mě kamenovat), že i kdyby se ukázala chyba na straně Hradu, nikdy!! to nepřizná a neomluví se. Vždy to bude spiknutí kavárny a pomatených nemakačenek.

+3/0
30.10.2016 10:36

S79l68a66v82o28m91í44r 65B18e36n37e85š 6732797760144

V tom asi máte pravdu, ale platí to i naopak.

Kdyby se ukázalo, že je to celé výmysl, nepřizná to druhá strana.

I protistrana je v mnoha věcech neústupná. Například Martin Odložil už dávno s odstupem času přiznal, že Josef Odložil nijak nevyprovokoval to tragické násilí, kdy došlo k tomu nejhoršímu. A navzdory Martinovu přiznání někteří příznivci Váslava Havla neustále tvrdí, že Josef si to zavinil sám.

A protože (co si budeme předstírat?) příznivci Havla jsou z devadesáti procent odpůrci Zemana, tak tady též vidíte důkaz toho, že ani protistrana neoplývá zpětnou sebereflexi.

V tom, co píšete směrem k příznivcům Zemana, pravdu máte, ale je to pravda jednostranná, jelikož protistrana je stejná. Ani jedni, ani druzí nejsou zpětné reflexe schopni.

+4/−3
30.10.2016 10:45

M34i22c88h25a69l 32K34o89n64o12p87a 8653985420503

Tak nějak to vidím i já - nedostatek sebereflexe na obou stranách. Je to občas jako fandovství, jak o něm psal pan Macháček.

+2/−1
30.10.2016 10:49

K72a91r37e80l 90B86o27č58e68k 9900773394389

Zrovna vy dva s panem Benešem té sebereflexe nejste schopni, i když o tom tady krásně mluvíte Rv

+1/−1
30.10.2016 10:51

S11l72a95v53o54m64í54r 82B84e54n30e19š 6452417920624

Já zase za jednoho z nejzaslepenějších fanatiků považuji Vás.

0/−1
30.10.2016 10:56

K88a55r98e19l 93B86o22č80e51k 9940233474939

;-D Tohle slyšet od člověka, který je fanatickým odpůrcem migrace, tomu se všude na světě říka chucpe

+2/0
30.10.2016 11:10

M39i55c77h54a94l 60K63o38n91o22p53a 8773945890173

V čem konkeréně já osobně nejsem schopen sebereflexe?

0/0
30.10.2016 10:59

S81l59a81v50o84m65í15r 12B32e40n29e17š 6852827720124

Logiku u pana Bočka nehledejte.

Přečtěte si ještě jednou to, co jsem napsal, a zjistíte, že otevřeně píši, že strana MZ by nebyla schpna sebereflexe. Tudíž ji nijak neobhajuji. Píši, že po této stránce jsou obě strany v podstatě stejné, takže neobhajuji ani jednu. Přiznám se, že k MZ mám blíže než ke kavárně, avšak v tom příspěvku otevřeně píši, že jedni jsou za 18 a druzí za 20-2. Tudíž straně, které fandím, v této souvislosti nelichotím.

Přesto mě pan Boček nařkl z absence sebereflexe.

Takže logiku u něho nehledejte.

0/−1
30.10.2016 11:11

K68a41r45e89l 24B74o40č90e46k 9420983604629

Pane Beneši, to moje tvrzení není o tomhle příspěvku. To je o vašem dlouhodobém fungování. :-P

+1/0
30.10.2016 11:20

S85l64a26v90o32m73í69r 45B40e96n19e73š 6492757320644

Víte, co je základem mého pohledu na politiku, včetně třeba mého pohledu na Miloše Zemana?

To, že se domnívám, že člověk jako biologický druh, tedy jako tvor obecně (nemyslím konkrétní osobu),je v podstatě špatný a že ušlechtilosti dosáhnout nelze. Domnívám se, že příliš velké bazírovíání na snaze dosáhnout uslšchtilosti, vede naopak k tomu, že se toho chytí šejdíři, kteří udělají jetě více škody.

Miloš Zeman se může jevit jako hrozný člověk, ale kdokoli jiný na jeho místě bude v podstatě stejný. Pouze s dvěma rozdíly: Nebude to dávat tak jasně najevo a novinář to nebudou tolik přetřásat.

Největší škody v politice neudělali v historii hulváti, ale ti, kteří si hráli na ušlechtilé zastánce vyšších hodnot. Když na to přišlo, byli potom stejně nemoráílní jako ti otevření mhulváti, ale ještě navíc k tomu přibylo to, že lidem trvalo déle, než to prokoukli.

Rozdíl mezi těmi, kdo stojí za Zemanem, a těmi, co jsou proti němu, je do značné míry rozdílem mezi lidmi skeptického názoru na svět a mezi lidmi naivně idealistického. Jestli si myslíte, že ti politikové, kteří mají nebo měli plná ústa pravdy a lásky, ve skutečnosti byli ušlechtilí, tak se hodně mýlíte.

+1/−1
30.10.2016 11:43

J40a56r52o18s49l51a18v 63H53i26ř66m84a50n 7591482326162

Takže když je "protistrana" stejná, zakládá to pro prezidenta právo chovat se neslušně a ještě je zakázáno jej kritizovat?

+2/0
30.10.2016 11:15

S50l68a53v64o90m94í60r 97B41e33n10e48š 6802507340644

Nic takového jsem nepsal. Pouze si odmítám protistranu idealizovat. Jsou to stejní lumpové jako strana Zemanova a navíc ještě k tomu přistupuje to pokrytectví, že oni mají plná ústa slušnosti, přestože nejsou o nic lepší. Zeman alespoň o slušnosti teatrálně nekecá.

A navíc Zeman mi vyhovuje z hlediska postoje k migrantům.

Proto já budu volit Zemana. Ani slušnější, ani neslušnější než protistrana, ale méně pokrytecký a navíc realistický směrem k migraci.

0/−1
30.10.2016 11:47

M67i81c11h52a17l 54K46o22n17o37p77a 8563125600893

Já bych si nepřál nic jiného, než aby se ta kauza koretkně (nikoliv, politicky-korektně) vysvětlila. Pokud se ukáže, že je pravdivá verze pana Hermana a Hrad se neomluví, předpokládám, že možnost znovuzvolení MZ se znatelně sníží. Ale to jsou pouze spekulace.

0/0
30.10.2016 10:45

P47a69v50e43l 34V63é20b75r 5649572572501

Osobně si myslím, že povyk okolo medailí je pouze součástí dlouhodobé kampaně, která má za úkol vyřadit možného a nepohodlného vítěze následujících voleb. Kdo tuto kampaň vede si netroufám hádat, a vůbec v ní nejde o osobu současného prezidenta, jestli takový, nebo makový, tady jde o to, že tam není ten prezident, kterého chtěli oni.

Vede se permanentní pomlouvačná kampaň, kdy jsou zveličovány ať již vymyšlené prohřešky (např. jsem přesvědčen, že pak Brady vyznamenání - bez ohledu na jakési telefonáty - vůbec nikdy neměl dostat, protože jinak, i kdyby bylo jeho vyznamenávání na poslední chvíli odvoláno, lhostejno na jakém základě, existovala by písemná dokumentace, kterou by byl vybaven jak pan Brady, tak velvyslanectví jeho státu), tak různé jiné, vcelku bagatelní omyly (kauza Peroutka je prostě nafouknutým povykem okolo omylu starého muže - omylu založeného na chybné vzpomínce a nafouknutého do obludných rozměrů).

Díky této řadě permanentního pomlouvání spousta, jinak možná spravedlivých, lidí dojde k názoru, že Zeman je lump, lhář a darebák a ke svému tvrzení nepotřebují fakta.

+9/−4
30.10.2016 9:45
Foto

P19a83v62e15l 45M26a60c85h90a66č30e63k 5431232163

Pokud dojdou k takovému závěru, tak vůbec nebudou daleko od pravdy. :-)

+2/−2
30.10.2016 9:57

P52a82v66e81l 50V39é72b19r 5119202982891

Opravdu? Máte na to důkazy, kromě obligátního "vědí to všichni"? Máte např. nějaký skutečný důkaz v kauze Brady, že měl být vyznamenán (ne nějaký telefonát, ale písemný dokument, který by v tom případě musel existovat!).

A tak je to se vším: Všichni vědí, že je to tak, pouze ty důkazy jaksi nejsou...

+5/−3
30.10.2016 10:08



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.