Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LB

Podle Vaší logiky měla zřejmě právo na svůj názor i lůza, která po Mnichovu v roce 1938 zorganizovala štvavou kampaň proti Karlu Čapkovi, jenž byl považován za symbol první republiky. Jak je obecně známo, urážlivé anonymní dopisy a telefonáty plné výhrůžek a sprostoty, vytlučená okna v jeho vile atp. nepochybně urychlily Čapkův odchod ze světa.

V takovém světě byste chtěl žít?

9 0
možnosti
KT

Projevit svůj názor, i když nepopulární, třeba i nekultivovaný, je právem každého. Ostatní si pak mohou obrázek o dotyčném jedinci a jeho úrovni udělat sami.

Posílaní anonymních dopisů, telefonování, vyhrožování a organizování štvavých kampaní je trestné a mělo by být jako takové trestáno.

Směšujete nesrovnatelné.

4 2
možnosti
MM

Domnívám se, že polemizujete s něčím, co jste si sám vyfabuloval.

12 0
možnosti
JV

J24i74r59i 65V19r48a94b47e95c

27. 9. 2017 17:29

Přirovnávat Zemana k panu Havlovi je drsné . Jeden byl státník a druhý neohoblovaný prolét.

10 0
možnosti
Foto

Zeman určitě státníkem je, protože hájí zájmy občanů našeho státu.

0 7
možnosti
JL

Myslím, že jste zcela mimo. Ale určitě najdete stoupence.

10 0
možnosti
VF

Jsem prostá žena z lidu, nechápu, jakou má souvislost Váš blog s blogem pana Vlka. Psal o sprosťárnách v diskusích. Ty byly takové, že byla diskuse zablokovaná.

16 0
možnosti
MB

čekal jsem něco ve smyslu - Potkal potkan potkana ... Ale z obsahu jsem zmaten ! Podobně pak z citátu ! - Tento slavný citát nepochází od Voltaira, nýbrž od Evelyn Beatrice Hall, která tak v biografii “Přátelé Voltaira” charakterizuje jeho obecný přístup ke svobodě názorů. Doslova tyto slova tak Voltaire nikdy nevyslovil ani nenapsal v žádné knize. (Jinak je samozřejmě platný a velmi dobrý) ... :-)

7 0
možnosti
Foto

Vážený kolego blogere, podstatou meritorního blogu pana Vlka (aspoň jak jsem pochopil já), bylo zděšení z bezbřehého hnusu, který se linul na Jana Třísku v diskusním fóru Novinky atd. To, že podobné frustrované jedince přirovnal k potkanům, je docela trefné.

David Vlk je výborný bloger s přehledem. Přisuzovat mu to, o čem píšete Vy, mi připadá nefér.

19 0
možnosti
KT

Sám dobře víte, že důsledkem frustrace bývá agrese. Je to stejné u všech živočichů, zejména u těch socializovaných, proč by měl být člověk výjimkou. Podrobněji jsem se vyjádřila pod zmíněným blogem.

Moralizování je stejně nepříjemné jako přímá agrese. Sám píšete občas na velmi vážné téma, ale nikdy jsem z vašeho blogu něco podobného nepocítila. Vždy to je hluboké, lidské a kultivované zamyšlení. Jen zřídkakdy s vámi nesouhlasím, stalo se to dvakrát třikrát za celou dobu co vás sleduji. (Pozor sleduji vás, ;-Dsama jsem se lekla). Pan Vlk neunese nesouhlas a snaží se své oponenty nějak dehonestovat až ostrakizovat a to se mi hrubě nelíbí.

Já ctím svobodu slova, i toho které mě vysloveně odpuzuje. Ten Voltairův výrok jsem použila v diskusi pod potkany, stejně jako autor zde. Cenzura, za kterou je pan Vlk rád jak napsal v jednom příspěvku mi jej smazala.

2 1
možnosti
VK

Já tedy nevím, jak jste přišel na tohle:

Pak mi ale řekněte, co jsou zač lidé, kteří vyjdou ven demonstrovat proti výsledkům regulérních demokratických voleb, vyvolávají konflikty a ničí, na co přijdou?

Zdroj: http://konopa.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=625832

Chybí mi tam nějaký můstek. Není tam ani ten oslí. Chtěl jste se prohlásit za potkana, cítil jte se ztotožněn s těmi, o kterých Vlk psal, ale ten způsob je poněkud nešťastný.8-o

9 0
možnosti
Foto

No to jste to pěkně pomotal......:-/

14 0
možnosti
Foto

Obávám se, že pana Vlka pérujete za to, že píše o entomologii, ale nenapsal ani slovo o matematice.

8 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 935x
Idealista a maximalista snažící se o rozumný kontakt s pevnou zemí. Se zálibou v hledání efektivních řešení problémů všeho druhu a překonávání skutečných výzev a hranic vlastních možností. Mám za to, že k dosažení i těch největších životních cílů lze dojít efektivní, pohodovou cestou bez toho, aniž by byl človek nucen jednat v rozporu se svými zásadami. Jasně, ne každý den je posvícení, ale bez alespoň špetky toho neurčita by život byl asi pěkná nuda. Oblíbený citát: "„Největším štěstím člověka je, když může žít pro to, zač by byl ochoten zemřít." Honoré de Balzac.

Seznam rubrik