Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M68i55c75h77a68l 92K94o51n11o24p89a 8423195870393

Vážení diskutující,

není v mých možnostech reagovat individálně, vyjádřím se proto tímto komentářem:

1. Ten nadpis článku berte prosím trochu s nadsázkou.

Ne, opravdu si nemyslím, že bych byl takový potkan - na to nemám dost dlouhý ocas :) Takový nadpis jsem vybral i proto, aby byl pro čtenáře Davidova článku lehce identifikovatelný a neztratil se ve změti jiných článků. Vybrat něco jako: "Reakce na poslední článek Davida Vlka" by bylo trochu idiotské, není-liž pravda?

2. Nebylo mým cílem se nějak brutálně vymezovat vůči Davidovi, ani si nějak přihřívat polívčičku - blogování je pro mne naprosto okrajová záležitost.

Mým hlavním cílem bylo především poukázat na přílišnou jednostrannost pohledu a z něho vyplývající rizika, na rozdíl mezi tím, co má reálný dopad na naše životy (násilí v ulicích), a tím, co je v podstatě neškodné (komentáře kdesi na serveru).

Z občasného čtení Davidova blogu jsem nabyl dojmu, že David nesnáší totalitu, což také korespondovalo s jeho posledním článkem. Očekával bych proto, že stejně, jako odsoudil ty pověstné "potkany" v diskusích (kteří tíhnou k totalitě), již dříve odsoudil i jedince, hrubě nerespektující výsledky regulérních demokratických voleb (a tím fakticky též tíhnou k totalitě), ovšem nic takového jsem v jeho článcích nenašel. A přitom rozdíl v možných dopadech na naše životy je zásadní.

+2/0
28.9.2017 14:15
Foto

M63a94r52i63e 63J27a16n53d63o11v95á 8851183565776

Co máte pořád s těmi jedinci, kteří hrubě nerespektují výsledky voleb? Kde takoví jsou a jak se projevují? To, že vyjádřím nespokojenost s nějakým politikem přece neznamená, že nerespektuji výsledky voleb?

+1/0
28.9.2017 16:35
Foto

J29i18ř21í 51T68u12r27n21e89r 8488741335223

Nevím, jestli je na místě psát o absurditě, když se v tomto článku, který reaguje na článek Davida Vlka, sám dopouštíte naprosté absurdity. Ten článek se dle mého soudu oprávněně vyjadřuje zhnusení nad reakcemi některých komentujících na smrt Jana Třísky v souvislosti s jeho politickou orientací a přátelství s Václavem Havlem. Na to se dá reagovat pouze tak, že s těmi komentáři souhlasíte nebo nesouhlasíte (tím pádem i s názory kolegy Vlka) nebo je vám to jedno, což potom nemá logiku to jakkoli komentovat. Se zpochybňováním výsledků demokratických voleb někým jiným to souvisí pramálo. Proč nenapsat kritiku někoho, kdo dělá něco proti vašemu přesvědčení a počkat si na reakce čtenářů, proč nekritizujete pedofily, když kritizuje TOP 09 nebo kohokoli jiného. Nezval jste se potkanem, ale dle mého soudu jste ze sebe udělal pouze hlupáka, byť jste si vzal do úst Voltaira.:-)

+8/−4
27.9.2017 23:28

M89i50c29h19a56l 50K12o82n53o59p67a 8523615120223

Komentář viz. výše. Snad to pochopíte i Vy, i když, upřímně řečeno, nepřekvapilo by mě, kdyby se tak nestalo, milý Voltaire. :-)

0/0
28.9.2017 14:23
Foto

M76a71r17t85i94n 32B94r81a31u67n 2294367451829

A jeejej uz je i tady...no nicmene, vlozil jste Voltairuv citat a ja premyslim, proc se jim neridite. Anebo ma pan Vlk podle vas z toho citatu vyjimku? Anebo je to tak ze ten citat se hodi jen na ty se kterymi vy souhlasite?

+2/−5
27.9.2017 19:26

K61l25á87r93a 93T62r22n80k85o39v67á 3544949744579

Pan Vlk si může říkat a psát co chce. Nicméně souhlasí s cenzurou a sám píše, že je rád, když to udělá někdo za něj.

Vám zřejmě přijde trapné a otřepané používat citátů, ovšem, když vaše pocity vyjádří někdo tak přesně a krátce, je podle mého lepší uchýlit se k citaci, než třeba pracně a dlouze vysvětlovat o co vám jde. Někdo dole píše, že to ani nejsou Voltairova slova, na tom koneckonců ani tolik nezáleží. Svobodu slova vyjadřuje celkem přesně.

+9/−2
27.9.2017 19:42
Foto

M52a97r16t10i14n 44B28r41a88u37n 2884937681979

Mne prijde trapne kdyz nekdo napise blog kritizujici kritiku a zastiti se citatem o svobode slova. Pan Vlk po zadne cenzure nevolal. Zrejme nevite co to cenzura je. Slusnost a ucta k cloveku by mel byt zakladni jev nejen v zivote realnem ale i v diskusich.

+6/−3
27.9.2017 20:03
Foto

J51a36r23o65m98í91r 44P78e58t67ř48í10k 6944841769278

Pan Vlk po cenzuře volal - viz smazané příspěvky, které jsem natáhl na Facebook.

Vzhledem k tomu, že moje příspěvky byly velice slušné, tak nevěřím, že by je smazal nějaký mazací "automat"...

+2/−12
27.9.2017 20:12
Foto

M50a36r30t33i77n 68B22r36a40u48n 2424837981659

Prosel jsem onu diskusi a nic autorem smazaneho tam neni. Vase exhibice je neporusena.

+7/0
27.9.2017 20:32

K14l67á52r82a 44T12r54n87k94o81v23á 3724499474619

Není to pravda, pana Petříka nemám ráda a v ničem s ním nesouhlasím, ale má pravdu, jeho příspěvky byly smazány. a nebyly neslušné. Dotýkaly se jen místní cenzury. Vím to, protože jsem reagovala a později jsem je nenašla. Autor si libuje, že to udělali za něj.

Pro mě je spravedlnost podstatnější, než názorová neshoda s kýmkoliv.

A co vaše exhibice, ta je v pořádku?

+7/−1
27.9.2017 20:49
Foto

M14a49r42t63i70n 86B61r73a45u30n 2814237861349

Je to pravda protoze pokud vas smaze autor je to tam jasne napsano. A v uvedenem clanku nic takoveho neni. A co se tyce vaseho smazaneho komentare neverim ze byl smazan bezduvodne. Jaky vam redakce napsala duvod?

+3/−2
27.9.2017 21:03

K60l58á59r79a 92T63r79n56k22o49v73á 3724619404479

Žádný, komentář prostě zmizel.

+1/0
27.9.2017 22:03
Foto

M19a14r28t73i74n 35B97r10a29u37n 2774517931179

Paní Trnková, nebudu se vyjádřovat ke všem vaším reakcím, jednak by to trvalo dlouho a pak už bychom se blížili či dokonce překročili práh diskuse k tématu. Ale mám pár poznámek k tomu smazání. Jestliže váš komentář zmizel ale vy jste nedostala žádné uvědomění, znamená to jediné. Že váš komentář byl ve vlákně, které nějakým způsobem administrátory neuspokojilo a tak celé vlákno smázli. To znamená že smázli i váš komentář nezávisle na tom, že byl nezávadný a k tématu. To se prostě děje hodně často. Pokud by byl váš komentář smáznut cíleně, dostala byste od adminů do svého profilu vyrozumění, že to a to vám bylo proto a proto smazáno. A plus by vám odečetli nějaká tá íčka, která v profilu máte.

0/0
28.9.2017 0:24
Foto

M61a61r88t66i62n 44B33r62a92u56n 2834807571369

Aha, tak teď jsem si přečetl váš komentář výše a došlo mi to. Vy jste reagovala na pana Petříka, který napsal něco nevhodného a administrace to smazala. A s tím smazala i celé to vlákno. Jak prosté milý Watsone.

0/0
28.9.2017 0:26

K92l89á96r35a 31T35r35n25k62o48v21á 3974619584409

Ale on nenapsal nic nevhodného, to, co se tu tak marně snažím vysvětlit. Napsal, v podstatě, že někomu je povoleno cokoliv, ale jemu za to samé příspěvky smažou a to bylo bohužel přesně tak. Stejně tak jako vy prohlásíte dosti agresivní příspěvky za slušné, ale kdyby je použil někdo jiný, stanou se náhle nepřijatelnými.

Ten různý metr, "... to je to, oč tu běží..."

+3/0
28.9.2017 1:02

K51l24á22r84a 48T59r86n84k15o97v95á 3244559214719

Ano to chápu, přesto to považuji za nežádoucí zásah do diskusí. Již jsem někde psala, že rozumím i právu majitele na nezveřejňování či zamlčování toho, co je mu nepohodlné, ale naplňuje to definici cenzury, jenže se toho slova všichni štítí. Cenzura nemusí být jen státní, i když u celostátního média tvářící se jako zcela svobodné, je to na pováženou.

Víte připadám si tu jako v panoptiku. Vy sám jste se mě snažil všemožně znevěrohodnit, jen proto, že mám jiný názor? Jedna paní mně napsala, že jsem jako kafemlýnek, i když já pouze reaguji na všechny příspěvky přiševší mně do mailu. Ano opakuji se, protože mám pocit, že nikdo není s to uznat, že má někdo právo si myslet, že se příspěvky nemají mazat, ani ty nejhorší. Druhá paní mě napadla, že urážím pana Vlka, ačkoliv z mé strany nepadlo jediné slovo, jen ta jeho, která jste vy původně označil za slušná, ta jsem pak použila pouze proti vám a to jen proto, abyste si uvědomil, že zase tak slušná nejsou. Výkřiky lžete a něco o trapné hysterické milence jsou jistě taky v pořádku. Zastala jsem se člověka, kterého všichni vesele urážejí o překot, ač s ním v ničem nesouhlasím, tentokrát měl pravdu.

Je mi líto, ale holt mezi místní komunitu slušných lidi skutečně nepatřím, mám nějaký jiný nekompatibilní kodex slušnosti, který sice vědomě i překračuji, protože sem tam použiji i ostřejších výrazů, ale nikdy bych se nesnížila k tomu, abych to zapírala.

+2/−1
28.9.2017 0:54
Foto

M89a92r77t71i17n 39B39r51a30u68n 2814467981499

Já se vás nesnažil ani v jednom okamžiku znevěryhodnit. Jen jsem napsal, že za onen citát vás prostě nesmázli což se nakonec ukázalo jako pravda.

Já jsem zásadní a radikální odpůrce absolutní svobody slova. Jako antikomunista, pravičák a sionista nemohu připustit šíření komunismu, levice a antisemitismu. Stejně tak odmítám nenávist a nezlobte se, nevím jestli jste to napsala vy, považuji za naprosté diletantství si myslet, že hulváti se znemožní sami. Ta diskuse je vlastně nad článkem pana Vlka a dovolím si poznámku, autor tohoto blogu se v této diskusi nepovažoval za vhodné objevit. To o něčem vypovídá. Nicméně k panu Vlkovi. On ve svém blogu psal o hnusárnách, co se po smrti Jana Třísky objevily. A nejen na novinkách. Stačí nahlédnout na blesk.cz a pak i zde na idnes. Naštěstí zde se neuchytí potkani a krysy jako na blesku nebo novinkách a jsem si jistý že je to jen dobře. To není žádná cenzura. Abych trefně ohodnotil někoho s kým nesouhlasím, nepotřebuji používat genitální terminologii. Nedávno zanikl big bloger, blog který byl na lidovky.cz. Jedním z důvodů podle mne bylo, že administrace odmítla zásahy proti hulvátům. A ono to čtenáře přestane bavit bloumat kanálem. Buďme rádi za idnes blog a administraci vedenou Patrikem Bangou. Jistě i oni dělají chyby ale díky ním se zde dá dýchat. I když v tom zarudlém oparu, který tu občas vane, to není snadné.

+4/0
28.9.2017 1:12
Foto

M54a64r81t73i32n 50B41r70a94u18n 2764157141919

A závěrem, to co jste citovala, bylo možná ze strany pana Vlka silnější kafe, jenže vy jste zmínila jen jednu stránku mince a mně se nechce hledat, na koho on reagoval. Jestli na pana Petříka, pak byl ještě slušný, protože tento bloger a diskutér je opravdovou osinou víte kde. On nedokáže podat jediný argument ale o to je drzejší a vlezlejší.

+5/−3
28.9.2017 1:15

J37i34ř21í 78Ř14e90z58n28í30k 4892512103225

Naopak pan Petřík dokáže své čtenáře pěkně vytočit svými tézemi, které má postaveny na argumentech- Jednostrannost podání nevadí, protože umožňuje všimnout si souvislostí, které by jinak zůstaly velmi nezřetelné.

Nikomu nebrání udělat si svůj názor a v diskuzích ho projevit. A tím jeho blogy patřičně korigovat.

+1/−4
28.9.2017 6:55
Foto

J71a91r26o66m23í87r 45P59e43t23ř49í33k 6704401289968

Je to přesně tak.

Oponenti si s vyvrácením mých argumentů neví rady, protože jsou nevyvratitelné a proto mne nazývají lhářem, všemožně urážejí a žalují adminům.

A to používám argumenty opřené pouze o mainstreamové zdroje, protože jiné zdroje nesmím používat. Toto mám adminy zakázáno, takže i toto je druhem cenzury. Pokud je autor schopný svoje tvrzení podložit argumenty, tak by zdroje neměly být rozhodující. Rozhodující by mělo být, zda ty zdroje uvádějí pravdivé informace.

0/0
28.9.2017 20:03
Foto

M68a93r12t34i47n 24B94r57a13u42n 2174897361439

Ale vzdyt vy sam jako priznivec bolsevismu pravdou pohrdate

0/0
28.9.2017 20:45
Foto

J91a32r32o38m68í78r 78P51e63t26ř68í41k 6934201709558

Zase další Vaše lež.

Kde jsem kdy napsal, že jsem příznivcem bolševismu?

0/0
28.9.2017 21:07
Foto

M42a59r39t30i60n 94B49r74a73u57n 2954687621799

Většina vaších komentářů a článků je jako ze "zlatého fondu" budovatelů komunismu.

0/0
28.9.2017 23:05

K79l54á33r98a 31T26r10n42k71o49v28á 3264409844659

A vy myslíte, že selektivně urážet lze? Tedy např. když jde o nenáviděného diskutéra tak je to přípustné a když jde o oblíbeného, tak to přípustné není? Kde je pak ta proklamovaná úcta k člověku?

Jsem zarytá antikomunistka, nepřipouštějící, ani stín té nesnášenlivé teorie, přesto si nemyslím, že mohu nějakého komunistu pronásledovat pouze za jeho názory s těmi mohu jen nesouhlasit a případně mu oponovat. Argument nedokáže podat proto, že není naučen argumentovat, to ho strana nenaučila. Je to stejné jako s islámem, je mi bytostně odporný proto, že jsem žena a cítím se jako rovnoprávná bytost s ostatními. Jsem ale daleka toho kopat do někoho jen proto, že nosí hadr na hlavě. Má tolerance končí ve chvíli, kdy takové praktiky někdo požaduje nebo uplatňuje na mně.

Rozepisuji se tak obšírně, protože se snažím, abyste mě pochopil, neusiluji o to, abyste se mnou souhlasil.

Ne nebyly to reakce na jednoho člověka, byly to reakce na všechny, kteří mu oponovali, těm, kteří s ním souhlasili děkuje se slzou v oku. Mně to připadá komické, promiňte, chlap který neunese opozici je pro mě směšný ješita.

+2/0
28.9.2017 11:58

K16l30á83r85a 56T98r57n60k15o81v95á 3824569634219

Ale ano, snažil. Snažil jste znevěrohodnit můj postoj ke svobodě slova. Jsem zastánce svobody slova ve smyslu vyjádření názoru. Zákazem ty názory nezmizí, pouze jsou skryty. Nabádání k násilí pak nepovažuji za názor a tomu bych bránila též.

Pokud mě někdo nazve trapnou hysterkou, je to jeho pohled na mou osobu, na kterou má právo. Pokud bude někoho přesvědčovat, aby mě sejmul sekyrkou, pak bych souhlasila s cenzurou takových výroků.

Když tu většinou voláte po administrací, pak by bylo vhodné najít někoho nestranného. Pan Banga toho není schopen. V jedné diskusi smázne celé vlákno, které něco kritizuje a druhé z opačného názorového spektra, které se hemží urážkami dotyčného diskutéra, nechá být.

Ponechání a kontroly pouze vhodných názorů a vyjádření jsem si za celý život užila dost a nehodlám v podobném činění nikoho podporovat, ani pod záminkou všeobecného blaha.

Vaše poznámka, že oni dělají chyby pro mě zavání heslem, "Když se kácí les, létají třísky", které je spojováno s komunistickými přehmaty.

+1/0
28.9.2017 11:28
Foto

M81a20r87t82i45n 23B17r93a88u53n 2544107871889

Pan Banga nikoho nemaze. Vazne si myslite ze jeden clovek je schopen moderovat vse co se tu napise? Nezlobte se na mne, pri vsi ucte k tomu ze jste zena o par let starsi nez ja ale pusobite jako ukrivdene jelito kteremu na pisecku nekdo slapl na babovicku. Na jedne strane se ohanite svobodou slova a Voltairem, kdyz se vam to ale nehodi poukazujete na ty co se vam nelibi. Je tohodne pokrytecke.

0/−1
28.9.2017 15:26

K12l43á64r63a 18T67r36n21k81o16v80á 3324929274269

Nechci, aby někdo mazal výroky klasiků, protože se mu nehodí do krámu. Promiňte několikrát mi smazali citáty Jana Wericha, kterého přeci jen považuji za většího myslitele, než je pan Banga a jeho skvadra. Vám zjevně uniká logika věci, pan Banga si může psát a říkat co chce, ale mazat někomu příspěvky, které se mi nehodí do krámu, mně připadá poněkud neprofesionální. Má možnost se negativně vyjádřit, ale je to pořád dokola, nesouhlasím s cenzurou a eliminace nepohodlných výroků či diskutérů nebo blogerů není nic jiného.

Já vám neberu vaše názory, ani vás neobviňuji z pokrytectví jako to děláte vy. Jste pro cenzuru, je to vaše právo, prosím. Já jsem proti cenzuře je to zase mé právo a to mě prosím ponechte, aniž byste mi musel podsouvat nepěkné vlastnosti, trocha tolerance by vám neuškodila. Já se nelituji, já NESOUHLASÍM. Už to chápete?

+1/0
28.9.2017 15:54
Foto

M43a53r77t59i67n 18B38r57a49u52n 2974367941429

Vy nechapete. Nikdo zadne vyroky klasiku nemaze. Vas komentar zmizel protoze zmizelo cele vlakno. Mohla jste jej klidne vlozit znovu. Skuhrate tady nad necim co neni pravda a navic utocite na cloveka ktery s tim nema nic spolecneho. Ale hlavne ze se ohanite klasikem.

0/0
28.9.2017 16:49

K12l97á69r71a 13T48r41n28k47o95v83á 3694379814119

Vy máte zjevně nějaký problém s chápáním. Několikrát mi smazali výroky Jana Wericha, jindy název knihy nebo filmu, jako nehodící se do slušné diskuse. Jestli vám to připadá běžné, tak holt máte totalitní myšlení, ale to je váš problém.

Nevím, co na tom není pravda, sémantika zjevně není vaší silnou stránkou, já napíšu že smazali, vy napíšete, že skuhrám. Myslíte, že když prohlásíte, že to není pravda, tím je to umlčeno? Ozvat se, to se holt v totalitě nesmí, musí se pokorně poslouchat co řekne vyvolený.

Pravičák hájí především svobodu slova a klade důraz na jednotlivce. Vy propagujete umlčování nepohodlného a místo argumentů obviníte druhého ze lži. Podobného jednání jsem si za minulého režimu užila dost. Za takovou pravici díky.

Nevím na koho útočím, jestli máte na mysli pana Bangu, je šéfem adminů nebo alespoň byl, takže zodpovídá za svůj tým.Pokud to nezvládá má předat svůj post někomu schopnějšímu.

+2/−1
28.9.2017 17:30
Foto

M22a29r89t76i64n 19B10r32a37u31n 2924157161239

Tak ted uz je to nekolikrat? Nejprve jste psala o Voltairovi pak o Werichovi a ted uznekolik Werichu. Ze oni si ti admini na vas zasedli. Vcera jste mi psala ze vas smazli bez vysvetleni ted pisete ze vam napsali ze komentar nebyl slusny. Pokud se jednalo o okridleny Werichuv citat a vy jej napsala v souvislosti s nekym tak vas smazali ale vite proc,? Protoze se to tu hemzi udavaci . Jak proste ze. A pan Banga je sice sefadmin ale soucasne je, verte tomu nebo ne clovek. Neni v lidskych silach tu diskusi kontrolovat a proto ma kazdy pravo se na nej obratit citi li krivdu

0/0
28.9.2017 18:06

K65l68á10r26a 49T13r82n62k31o23v77á 3914249154809

;-D

0/0
28.9.2017 18:25

K74l96á79r55a 55T36r32n18k58o39v32á 3114749414499

Zpochybnit druhého je velmi snadné, nehodí se to do krámu, tak nevěřím. To je úroveň hodná spravedlivého muže.

Psala jsem ten citát, ještě jsem kontrolovala, jestli ho mám správně a v diskusi se objevil, teď tam není. Víc k tomu nemám co dodat.

+1/0
27.9.2017 22:09

D19a42v34i14d 81V36l83k 6536865788287

Já jsem nic nemazal.Ani si v ničem nelibuji.Zase lžete.

+1/−1
27.9.2017 22:11

K59l96á75r98a 72T94r94n50k61o34v22á 3584609864429

Takže není pravda, že jste rád, že admini mažou za vás? Tak proč to proboha píšete?

+2/−1
27.9.2017 23:00

D60a50v85i27d 11V17l30k 6816145448667

Nemám se smazáním Vašich hloupých komentů nic společného Petříku.

+1/−2
27.9.2017 22:08

K20l32á54r90a 52T92r76n36k76o35v41á 3584669374169

Tak si přečtěte můj pracně vyplozený příspěvek níže. To jsou jen vytažené výroky slušňáka, který moralizuje a napomíná druhé. Není to jen tady.

Pane Braune vím moc dobře co je cenzura, jsem ročník 49. Nejlepší film mého otce, proti totalitě byl v trezoru. Slušnost a úcta k člověku by měly být základním jevem v životě. S tím souhlasím.

Nic ale neopravňuje druhé tyto nevhodné výroky eliminovat. Cenzura má jednoduchou definici na Wikipedii, nebudu ji sem znovu kopírovat, je v minulé diskusi.. Můj největším problémem v této oblasti byl film "Lid versus Larry Flynt." Nerada a se skřípěním zubů, jsem mu ale musela dát za pravdu.

+8/−2
27.9.2017 20:43
Foto

M34a78r25t95i82n 73B27r49a75u42n 2664697771219

Na tech vyrocich neni nic neslusneho a znovu se ptam proc vam vadi kdyz se ridite Voltairem?

+1/−4
27.9.2017 20:48

K38l25á71r63a 15T83r71n95k70o80v29á 3814339194169

Takže ...co to melete? Jste prudič, jděte exhibovat někam jinam.. atd to je podle vás slušná diskuse s úctou k druhému.

Mně nevadí a občas používám i ostřejších slov, dokonce, když byl jednou veden nechutný útok proti mně a mé rodině, prosila jsem tehdy, aby někoho nenapadlo to nechat smazat. Jen by mi připadalo pokrytecké kritizovat druhé za totéž a jindy je zase nabádat k činům, když sama nic pro nápravu neudělám.

+5/−2
27.9.2017 20:57
Foto

M29a90r28t89i93n 81B51r66a17u61n 2924917821779

Vy ale evidentne nevite co pan Vlk kritizoval

+2/−2
27.9.2017 21:04
Foto

J57a85r32o97m25í47r 19P68e94t61ř52í44k 6384171439768

Tedy, klobouk dolů před Vámi, paní Trnková, třebaže se názorově téměř v ničem neshodneme R^

+1/−1
27.9.2017 21:08

D10a49v17i42d 56V50l47k 6786825388857

lžete!

+1/−3
27.9.2017 22:07

K58l64á12r22a 91T87r27n23k94o95v82á 3184719964599

"Musím uznat ,že admini tady dohlížejí na pořádek.Věřte mi z pohledu autora blogů jsem tomu někdy rád"

Já lžu... to je váš příspěvek, tak, to jste mě dostal.

0/0
27.9.2017 22:58
Foto

M95a66r47i58e 53J43a32n39d60o52v83á 8491313165476

Co je na tomto proboha špatného? Paní Trnková, já si vás vážím, vydáváte moc hezké knížky, ale v tomto případě se mi zdá, že vás velmi ovlivňuje vaše averze vůči panu Vlkovi.

+1/0
27.9.2017 23:06

K53l25á86r60a 60T14r91n48k59o55v20á 3924489794279

Já nevím, asi píšu nějakou nesrozumitelnou řečí, nemám vůči panu Vlkovi žádnou averzi, nijak ho neurážím, ale nesouhlasím s jeho některými blogy. Nesnáším nevyžádané mentory.

Paní Foltýnová mi právě napsala, že melu jako kafemlejnek, ale jak vidno stejně to např. vy, nechápete. Já nesouhlasím s jakýmkoliv mazáním příspěvků kohokoliv kýmkoliv, ať jsou jakkoliv odpudivé. Mám na to nárok nebo si musím společně s vámi všemi myslet, že to je v pořádku?

Pan Vlk je rád, že admini zasahují a pak na mě ječí, že lžu. Jistě vy byste nad tím velkoryse mávla rukou, ale mě to uráží. Nelžu, nemám to zapotřebí.

Můj náhled na svobodu slova je jiný než vás všech a co má být?

Moje názory se vám nelíbí, tak, že byste mě vyloučili z diskuse?

+10/0
27.9.2017 23:28
Foto

V41l45a45d96i54m80í41r 33Š83ť52a36s34t51n69ý 1181486955173

Paní Jandové je těžké něco vysvětlovat....

+2/0
28.9.2017 6:37

Z56d52e67n31ě20k 46J54a14n28s86a 9138424499820

.... myslím si pane autore, že článek Váš i článek pana Davida Vlka si vzájemně nijak zvlášť významně i významovně neprotiřečí. Nestydím se, že jsem oběma dal karmu. Oba totiž pranýřujete a právem se jaksi štítivě vyjadřujete o přibližně stejné, žumpou vonící, kastě lidí ;-)!

+6/0
27.9.2017 19:12

D59a42v21i47d 14V34l61k 6666215908127

Milý Michale, znovu jsem si přečetl svůj blog a mám pocit, že já o voze a Vy o koze.

Nemyslím si ,že bych vůbec psal o Vás. Tak nevím chtěl jste si jen na tom mém, pro někoho kontroverzním blogu, přihřát polívčičku?

Vlastně by mě to mělo těšit, že jste kvůli reakci na můj blog napsl další, ale ona to tak úplně reakce není, protože já psal o něčem trochu jiném, než na co Vy reagujete. A jinak smiřovat se s případným vítezstvím zločinecké partaje KSČM já nemohu.

+8/0
27.9.2017 19:06

J18i33ř78í 50Ř78e51z17n24í85k 4912372583205

A co hodláte činit v případě vítězství KSČM?

0/−1
27.9.2017 19:44

L35u97k51a50s 62M53a30d51l12e 4520746187578

Zalezi,jestli kscm vyhraje Az naprsi a uschne nebo Az vopada listi z dubu ;-)

0/0
28.9.2017 7:42

J69i43ř70í 55Ř89e41z76n28í11k 4222742623485

Nevím, zda nestřílíte tak trochu vedle. Pouze jsem reagoval na poslední větu příspěvku Davida Vlka.

0/0
28.9.2017 15:26







Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz